سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تذکر چندباره خامنه ای درباره سیاه نمایی عملکرد دولت سابق

تذکر چندباره خامنه ای درباره سیاه نمایی عملکرد دولت سابق

سید علی خامنه ای در ماه های اخیر چند بار در ملاقات با رییس جمهور و مسئولان دولت جدید گفته است که نسبت به گذشته (دولت سابق) سیاه نمایی صورت نگیرد.

 

rohani-khameneieکیهان نوین: گفته می شود علیرغم این تذکرکه شاید مدتی کوتاه نیز مورد توجه قرار گیرد اما فشار واقعیت های بسیار فراوان و دهشتناک از عملکرد دولت سابق به خصوص در حوزه اقتصادی باعث می شود دولت و از جمله رییس جمهور در گزارش های خود به این سوابق و عملکردها به طور نسبی اشاره کنند.

در حالی که سید علی خامنه ای از بزرگترین حامیان دولت تحمیلی سابق بوده است اما در این ملاقات ها گفته است که من از همه دولت ها به یک اندازه دفاع می کنم و اگر نقدی هم به نظرم برسد مطرح خواهم کرد. اخیرا نیز ایشان به برخی کوتاهی ها در دولت سابق در حوزه اقتصادی اشاره داشت.

بعضی مخالفان دولت پس از گزارش اخیر حسن روحانی در باره عملکرد صد روزه  دولت تبلیغات شدیدی به راه انداختند که دولت برای فرار از مسئولیت های خود سعی می کند بیشتربه نقد دولت سابق بپردازد. در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقدند هرچند دولت باید به انجام وظایف و وعده های خود بپردازد اما وضعیت اقتصادی که دولت جدید تحویل گرفته بسیار وخیم تر از آنی بوده که تصور می شده و مردم نیز باید در جریان این وضعیت قرار بگیرند تا توقعات خود را با آن تنظیم کنند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'