سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ادامه تحریمها علیه ناقضان حقوق بشر در ایران !

ادامه تحریمها علیه ناقضان حقوق بشر در ایران !

مشاور امنيت ملي باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا اعلام کرد که تحریم‌ها علیه ناقضان حقوق بشر در ایران ادامه می‌یابد.

view_1370444480

کیهان نوین : سوزان رايس مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید واشنگتن هم‌زمان با پیگیری مذاکرات هسته‌ای، به دفاع خود از حقوق بشر در ایران ادامه خواهد داد.

سوزان رایس روز چهارشنبه٬ در یک گردهمایی حقوق بشری در واشنگتن اظهار داشت که تحریم‌های ایالات متحده علیه ناقضان حقوق بشر در ایران ادامه خواهد یافت و آمریکا همچنان از حقوق اساسی تمامی ایرانیان دفاع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه ، وی مدعی شد: «در حالی که در ایران امکان پیگیری راه حل دیپلماتیک برای حل معضل هسته‌ای را دنبال می‌کنیم٬ توجه داریم که یک مسئله درگیر٬ بررسی این موضوع است که آیا پیشرفتی در وضعیت حقوق بشر در ایران صورت می‌گیرد یا نه.»

او از رژیم ایران خواست تا به احمد شهید٬ گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران اجازه دهد تا به ایران سفر کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین با اشاره به استفاده برخی مقام‌های جمهوری اسلامی از شبکه‌های اجتماعی٬ تاکید کرد که مردم ایران نیز شایسته برخورداری از حق ابراز بیان و اظهار نظر هستند.

وي همچنين هشدار داد آمريکا حتي در حالي که به دنبال يک موافقتنامه هسته‌اي با رژیم ايران است، وضعیت حقوق بشر این کشور را محک خواهد زد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'