سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
قیمت روز طلا، سکه و ارز سه شنبه   ۱۳۹۲/۰۷/۱۶

قیمت روز طلا، سکه و ارز سه شنبه ۱۳۹۲/۰۷/۱۶

به دنبال ادامه بحران و تعطیلی دولت آمریکا و نزدیک شدن بحران سقف بدهی‌ها در این کشور قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه بار دیگر با افزایش روبرو بود. نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت کنونی اقتصاد آمریکا موجب شد تا ارزش دلار به پایین‌ترین حد خود در چند ماه اخیر برسد که این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا و سایر کالاها داشته است. بر همین اساس در حالی‌ که بحران تعطیلی آمریکا وارد دومین هفته خود می‌‌شود کنگره این کشور حاضر نیست که سقف بدهی‌ها را افزایش دهد و تا اواسط اکتبر دولت آمریکا برای اولین‌ بار در تاریخ ورشکسته خواهد شد. 

download (4)کیهان نوین: امروز سه شنبه شانزدهم مهرماه ۱۳۹۲ نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار ۹۷۳ هزار تومان، طرح قدیم ۹۶۹ هزار تومان، نیم سکه ۵۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۳۰۹ هزار تومان و سکه ۱ گرمی ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد. همچنین نرخ هر گرم طلای زرد ۱۸ عیار در بازار داخلی حدود ۹۸،۵۷۰ هزار تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱،۳۱۹/۱ دلار است.

در همین حال، صرافان بازار ارز نرخ هر دلار آزاد را برای فروش ۳۰۴۵ تومان، هر یورو را ۴۱۳۰ تومان، هر پوند را ۴۸۸۰ تومان و هر درهم امارات را ۸۳۰ تومان اعلام کردند.

Untitled1

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'