سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

“یاسمن آبی” رکورددار اکران فیلم‌های وودی‌آلن

فیلم “یاسمن آبی” جدیدترین اثر وودی آلن، با نمایش در 1200 سالن سینما، توانست عنوان گسترده ترین اکران را در میان فیلم های وودی آلن به دست آورد.

IMG11295526

کیهان نوین: این فیلم درام که با تحسین منتقدان روبه رو شده، با بازی کیت بلانشت تا امروز نزدیک به 10 میلیون دلار فروش داشته است و انتظار می رود این فیلم با در اختیار داشتن بیش از یک هزار و 200 سالن نمایش به موفقیتی فراتر از “نیمه شب در پاریس” این کارگردان مطرح جهانی که دو سال پیش اکران شد، دست پیدا کند.

این فیلم که چهل و چهارمین فیلم آلن است توانسته با وجود محدودیت نمایش، عنوان یکی از موفق ترین فیلم های امسال را به دست آورد.

فیلم “یاسمن آبی” با بازی هنرمندانی چون: کیت بلانشت، آلک بالدوین، سالی هاوکینز و پیتر ساراسگارد روایتگر داستان یک زن نیویورکی است که به دلیل مشکلات مالی همسرش، زندگی مجللش در نیویورک را ترک می کند تا راهی خانه خواهرش در سانفرانسیسکو شود.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'