سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

وزیر دفاع تروریست روحانی !

وزیر پیشنهادی دفاع در کابینه ی حسن روحانی که مورد تایید غالب نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی نیز قرار گرفته، پیشینه ای پررنگ در عملیات تروریستی دارد.

120502_911

کیهان نوین: در حالی که سوابق وزیر دفاع معرفی شده توسط حسن روحانی رییس جمهور جدید ایران مورد تایید کامل نمایندگان مجلس قرار گرفته است، یک روزنامه اسراییلی اقدام به افشاگری در رابطه با کارنامه ی تروریستی وزیر آینده دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی موسوم به اسراییل نشنال نیوز به نقل از روزنامه اسراییل هایوم وزیر دفاع آینده جمهوری اسلامی ایران را به همکاری در ترور آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها در گذشته متهم کرده است.

بنابراین گزارش و بر اساس گزارشی که شیمون شاپیرا، محقق مرکز تحقیقات امور عمومی اورشلیم تنظیم کرده است، ژنرال حسین دهقان در حمله به آمریکایی‌ها و اسراییلی ها در لبنان در دهه 1980 میلادی دخیل بوده است. به گفته ی شاپیرا، دهقان که تمام عمر نظامی خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپری کرده است، پس از جنگ اول لبنان در سال 1982 به این کشور اعزام شده بود.این گزارش از حسین دهقان به‌عنوان مسوول تشکیل شاخه نظامی حزب‌الله لبنان نام برده است.پیش‌تر المانیتور نیز در گزارشی از دهقان به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران حزب‌الله لبنان در سن 25 سالگی یاد کرده بود.
وزیر دفاع روحانی از گروگان گيرهای سفارت آمريکا

حسین دهقانی پوده (معروف به حسین دهقان) متولد 1336 در شهرستان شهرضا (روستای پوده) متأهل و دارای سه فرزند است.

وی از دانشجويان پیرو خط امام و از اشغالگران سفارت آمریکا بوده است. حسین دهقان به همراه بسیاری از دانشجويان پيرو خط امام با توجه به آموزش‌هايی كه ديده بودند به سپاه پيوست و فرماندهی رده‌های مختلف سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس را تجربه كرد و مدتی نيز به لبنان رفت.

وی همچنین جانشینی وزارت دفاع در دولت های هفتم و هشتم و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت های هشتم و نهم و مشاور رییس مجلس شورای اسلامی (علی لاریجانی) را در کارنامه خود دارد.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'