سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
استخدام ۱۱ هزار نفر در قوه قضاییه !

استخدام ۱۱ هزار نفر در قوه قضاییه !

در شرایطی که جنجال ها بر سر طرح دولت برای استخدام نزدیک به پانصدهزار نیرو در دولت با عنوان طرح مهر آفرین بالا گرفته، روزنامه ایراناز استخدام ۱۱ هزار نفر در قوه قضاییه خبر داد.

1299

کیهان نوین :  هفته های گذشته طرح های دولت برای استخدام حدود ۵۰۰ هزار نفر در قالب طرح مهر آفرین و مصوبه دولت برای استخدام ۱۵۰۰ نفر با اختیار حمید بقایی معاون احمدی نژاد انتقادات بسیاری را سبب شده است.

پس از این انتقادها سایت روزنامه ایران خبر داده  در حالی که طی چند روز گذشته جوسازی رسانه‌ای خاصی درخصوص طرح استخدامی دولت توسط رسانه‌های مخالف و منتقد قوه مجریه ایجاد شده، بررسی جداول سهمیه هرکدام از دستگاه‌ها جهت جذب و استخدام نشان می‌دهد بیش از ۱۱ هزار نفر از این سهمیه به قوه قضائیه و دستگاه‌های مربوطه، اختصاص دارد.

براین اساس، دستگاه قضایی مجوز استخدام ۶۸۰۰ نفر را در اختیار داشته و دستگاه‌های ذیربط مانند سازمان زندانها و اقدامات تأمینی با مجوز جذب ۳ هزار نیرو، دیوان عدالت اداری، پژوهشکده تحقیقات قضایی، سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی ویژه روحانیت و… نیز بخش دیگری از این مجوز جذب را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'