سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
برگرداندن جعفر عظیم زاده به زندان بدون مداوا

برگرداندن جعفر عظیم زاده به زندان بدون مداوا

جعفر عظیم‌زاده  که در اعتصاب غذا بسر می برد، امروز برای دومین بار طی ۸ روز گذشته به علت وخامت حالش به بیمارستان اعزام گردید و بدون هیچ مداوائی به زندان بازگردانده شد.

جعفر-عظیم-زاده-765x510کیهان نوین: امروز شنبه ۸ خرداد نیز برای بار دوم جعفر عظیم زاده به خاطر وخامت حالش ساعت ۱۰ صبح به همراه مأموران به بیمارستان تجریش منتقل شد با اینحال بعد از بیست دقیقه مأموران بدون انجام آزمایش و سونوگرافی جعفر را به زندان باز گرداندند.

شایان ذکر است وی اول خردادماه سال جاری  به خاطر اختلالات کلیوی به بیمارستان تجریش منتقل شد و ساعت ۴ صبح مأموران او را بدون مداوا به زندان اوین بازگرداندند.

جعفر عظیم زاده به خاطر یک ماه اعتصاب غذا کلیه هایش از کار افتاده و حتی دفع ادرار نیز برایش به سختی فراوان انجام می گیرد و خطرناکتر از این، موروثی بودن سکته قلبی در خانواده اش در ادامه اعتصاب غذا وضعیت سلامتیش را به شدت به مخاطره می اندازد.

 عظیم‌زاده، دبیر هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در اسفندماه سال ۹۳ از سوی دادگاه انقلاب به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «اخلال در نظم عمومی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام» جمعاً به شش سال حبس و دو سال محرومیت از «فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ها و مطبوعات» محکوم‌شده است. وی هفدهم آبان ماه سال جاری برای تحمل شش سال زندان به زندان اوین مراجعه کرد.
کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'