سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از حسن روحانی شکایت کرده است

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از حسن روحانی شکایت کرده است

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از شکایت این کمیسیون از حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق به قوه قضائیه خبر داده است.

کیهان نوین :نصرالله پژمان‌فر گفته است که کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به دلیل «ترک فعل» از حسن روحانی شکایت کرده است.

به گفته او «موضوع بورس» و همچنین مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی» دو پرونده‌ای هستند که به قوه قضائیه ارجاع داده شده‌اند و پرونده دیگری درباره بحث مسکن هم در روزهای آتی به دستگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.

در این سه پرونده کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از حسن روحانی شکایت کرده است.

حسن روحانی بعد از اتمام دوران ریاست‌جمهوری‌ سمتی حقوقی ندارد. او در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در صدا و سیما اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. اعتمادآنلاین گزارش داده که یک‌ماهی از رفتن حسن روحانی گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی رهبر جمهوری اسلامی نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.

به گفته اعتمادآنلاین این شایعه وجود دارد که حسن روحانی یکی از گزینه‌های ریاست بر مجمع تشخیص مصلحت نظام است؛ اما آخرین حضور او در مجمع به حدود پنج ماه قبل از فوت اکبر هاشمی‌رفسنجانی در دی ماه ۹۵ برمی‌گردد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'