سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
افزایش دوباره آمار کرونا در ایران؛ ۶۹٩ نفر دیگر قربانی شدند

افزایش دوباره آمار کرونا در ایران؛ ۶۹٩ نفر دیگر قربانی شدند

با جان باختن ۶٩٩ نفر دیگر بر اثر کرونا در ایران در شبانه‌روز منتهی به پنج‌شنبه، چهارم شهریور، آمار مرگ‌ و میر ناشی از این بیماری در کشور دوباره صعودی شد.

کیهان نوین :بنا بر اعلام وزارت بهداشت ایران، همچنین در مدت زمان مشابه، ۳۶ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند که از میان آن‌ها، نزدیک به پنج‌ هزار نفر بستری شده‌اند.

به این ترتیب آمار کل جان‌باختگان این بیماری در ایران به ۱۰۴ هزار و ۷۱۶ و شمار کل مبتلایان به ۴ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

همچنین نزدیک به هفت‌هزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

آمار وزارت بهداشت درباره کرونا همواره محل تردید بوده و مسئولان سازمان نظام پزشکی ایران آمار واقعی کرونا را سه تا چهار برابر آمارهای رسمی می‌دانند.

پیش از این نیز برخی مسئولان از جمله علیرضا زالی، رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران، وزارت بهداشت را متهم به «پنهانکاری» در ارائه آمار کرونا کرده‌‌اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'