سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
احضار فرزانه انصاری فر به دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان

احضار فرزانه انصاری فر به دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان

روز یکشنبه ۵ اردبیهشت ماه فرزانه انصاری فر، شهروند ساکن بهبهان و خواهر فرزاد انصاری فر، یکی از جانباختگان اعتراضات آبان ۹۸،، طی ابلاغیه ای به دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان احضار شد.

کیهان نوین: وی پیشتر در آبان ماه ۹۹ به همراه ۷۰ شهروند دیگر جهت رسیدگی به اتهامات به بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان احضار شده بود.بر اساس این ابلاغیه که در تاریخ ۵ اردبیهشت ماه، توسط شعبه ۳ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان صادر و به وی ابلاغ شده است، از فرزانه انصاری فر خواسته شده تا ظرف مدت ۵ روز در این شعبه حاضر شود.

فرزانه انصاری فر در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه نیز به اداره اطلاعات بهبهان احضار شده بود.

وی پیشتر در آبان ماه ۹۹ جهت رسیدگی به اتهامات “توهین به رهبری، مشارکت در اخلال در نظم و آسایش عمومی و بر هم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/خارجی” به بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بهبهان احضار شده بود.

فرزانه انصاری فر شب پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه سال گذشته در جریان تجمع اعتراضی در میدان بانک ملی بهبهان بازداشت و به زندان سپیدار اهواز منتقل و نهایتا در تاریخ ۳ مرداد ۹۹ با تودیع قرار از زندان آزاد شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'