سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
محکومیت یکی از بازداشت شدگان اعتراضات آبانماه به حبس

محکومیت یکی از بازداشت شدگان اعتراضات آبانماه به حبس

 محمد محمودی، شهروند اهل تبریز و از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری آبان ماه سال ۹۸ توسط شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز به چهار ماه حبس تعزیری محکوم شد. جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد محمودی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برگزار شد.

کیهان نوین: گفتنی است که این حکم توسط شعبه یک انقلاب دادگاه تبریز به ریاست قاضی رحیم حملبر صادر و به صورت شفاهی به وکیل آقای محمودی ابلاغ شده، وی از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شده و از بابت اتهام “عضویت در گروه غیر قانونی گاماج” تبرئه شده است.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد محمودی روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹ در شعبه یک دادگاه انقلاب تبریز به ریاست قاضی رحیم حملبر برگزار شد.

محمد محمودی پیشتر در جریان اعتراضات سراسری آبان ماه ۹۸ توسط نیروهای امنیتی در تبریز بازداشت و پس از حدود سه ماه با پایان مراحل بازجویی به زندان تبریز منتقل شده بود.

وی نهایتا در تاریخ ۷ اسفندماه ۹۸ با تودیع قرار وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'