سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازداشت شه زاد حسینی، شهروند بهایی در اصفهان

بازداشت شه زاد حسینی، شهروند بهایی در اصفهان

 امروز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت شه زاد حسینی، شهروند بهایی توسط ماموران امنیتی در خمینی شهر اصفهان بازداشت و به همراه پسرش شایان حسینی که روز گذشته بازداشت شده بود، به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اصفهان منتقل شدند.

کیهان نوین: شه‌زاد حسینی پدر شایان حسینی که روز گذشته توسط ماموران اطلاعات سپاه اصفهان در هنگام مراجعه به کارگاه نجاری پدرش بازداشت شده بود، وقتی برای پیگیری وضعیت پسرش به نهادهای مربوطه مراجعه کرد، توسط ماموران اطلاعات سپاه خمینی شهر اصفهان بازداشت و همراه پسرشان شایان حسینی به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اصفهان منتقل شدند.»

روز یکشنبه بعدازظهر ماموران اطلاعات سپاه در سه گروه که خودشان را ماموران کرونا معرفی کرده بودند، به‌طور همزمان با هجوم و شکستن درب و پنجره خانه‌ی سه شهروند بهائی (خانم حسینی، مادربزگ، شه زاد حسینی، پسر و شایان حسینی، نوه خانم حسینی) اقدام به تفتیش و توقیف اموال شخصی این سه خانواده بهائی کردند. شه زاد حسینی پس از آنکه از طریق تلفن متوجه می‌شود به خانه  مادر مسن‌شان  هجوم برده‌اند به خانه مادری رفته و متوجه می‌شود مامورین اطلاعات سپاه با شکستن پنجره و توری از پنجره و به‌طور وحشیانه‌ای وارد منزل مادرشان شده‌اند؛ در اثر این اقدام غیرقانونی و به‌خاطر کهولت سن مادرشان دچار شوک شدیدی شده و مدتی در بیهوشی بوده‌اند. شه زاد حسینی در منزل مادرشان متوجه می‌شود که در همان زمان به خانه خودشان و پسرشان شایان حسینی نیز یورش برده شده است. ماموران اطلاعات سپاه پس از تفتیش و توقیف اموال شخصی خانم حسینی، شه زاد حسینی را برای روز چهارشنبه به اداره اطلاعات احضار کردند.

در زمان یورش ماموران اطلاعات سپاه به خانه این افراد کارگاه نجاری شه زاد حسینی نیز مورد حمله قرار گرفت و افراد ناشناس با شکستن کلیه‌ی قفل‌ها و درب‌های کارگاه، کلیه‌ی ابزارآلات نجاری به همراه تمامی تخته‌ها را به سرقت برده‌اند که با همراهی همسایه‌های کارگاه، گزارش آن به کلانتری محل ارائه داده شد.»

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'