سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
محکومیت یکی از بازداشت شدگان اعتراضات آبانماه به هفت سال حبس

محکومیت یکی از بازداشت شدگان اعتراضات آبانماه به هفت سال حبس

میلاد ارسنجانی یکی از شهروندان بازداشت شده در جریان اعتراضات سراسری موسوم به “اعتراضات آبان ماه” توسط دادگاه انقلاب به ۷ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

کیهان نوین: این زندانی سیاسی در زندان تهران بزرگ پس از اعتراضات آبان ماه توسط نیروهای امنیتی در منزل خود در شهرستان شهریار بازداشت و با پایان مراحل بازجویی به زندان تهران بزرگ منتقل شد. نهایتا توسط دادگاه انقلاب شهریار به ۷ سال حبس تعزیری محکوم شد. در صورت قطعی شدن این حکم در دادگاه تجدیدنظر، از این میزان با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مجازات اشد یعنی ۵ سال حبس تعزیری در خصوص وی قابل اجرا خواهد بود.

بر اساس این حکم که توسط دادگاه انقلاب شهریار صادره شده، آقای ارسنجانی، از بابت اتهام «اجتماع و تبانی» به ۵ سال حبس و از بابت اتهام “توهین به رهبری” به ۲ سال حبس و در محموع به ۷ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

میلادارسنجانی نسبت به صدور این حکم اعتراض کرده است. یکی از اتهامات مطرح شده این است که ” وی در جریان اعتراضات آبان ماه ۹۸ به فردی که در جریان این اعتراضات با شلیک گلوله ماموران امنیتی زخمی شده بود، پناه داده و تا پایان مراحل درمان همراه او بوده است.”

میلاد ارسنجانی، متولد ۱۳۶۷ در شهرستان شهریار استان تهران است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'