سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تعطیلی تمامی مراکز تجاری تهران

تعطیلی تمامی مراکز تجاری تهران

استانداری تهران شامگاه گذشته، دوم فروردین ماه با انتشار ابلاغیه‌ای دستور تعطیلی تمامی مراکز تجاری پایتخت و سایر شهرهای استان تهران به جز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و داروخانه‌ها را صادر کرد.

کیهان نوین: حمیدرضا گودرزی، معاون استاندار تهران اعلام کرد: «موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.»

دستور تعطیلی مراکز تجاری از روز امروز یکشنبه اجرایی شده و قرار است با کسانی که از این دستور سرپیچی کنند، «برخورد» شود. گودرزی در این زمینه گفت: «فردا (یکشنبه، سوم فروردین ۱۳۹۹) مراکز تجاری‌ که باز باشند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی‌صلاح با آن‌ها برخورد لازم انجام شود.»

به گفته او «فروشگاه‌های بزرگ تامین‌کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه‌ها» شامل این دستور نیستند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'