سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
آزادی سهیلا حجاب با تودیع قرار وثیقه از زندان اوین

آزادی سهیلا حجاب با تودیع قرار وثیقه از زندان اوین

عصر روز شنبه ۲۴  اسفندماه ۱۳۹۸ سهیلا حجاب، زندانی سیاسی با تودیع قرار وثیقه، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان اوین آزاد شد.

کیهان نوین: این زندانی سیاسی خردادماه امسال توسط نیروهای امنیتی بازداشت و مدتی بعد با پایان مراحل بازجویی به بند زنان زندان اوین منتقل شده است.

این زندانی سیاسی مدتی پس از بازداشت به یکی از خانه‌های امن اطلاعات سپاه منتقل و مدتی بعد مجدداً به بند زنان زندان اوین بازگردانده شد.

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سهیلا حجاب هفته گذشته در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه برگزار شده بود.

این شهروند پیشتر نیز در دیماه ۹۷ در شیراز بازداشت و پس از طی مراحل دادرسی به ۲ سال حبس محکوم شده بود. وی پس از تحمل ۵ ماه حبس در زندان عادل آباد شیراز با اعمال عفو از زندان آزاد شد. با این حال وی ۱۰ روز پس از آزادی مجدداً توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت شد.

دلیل بازداشت وی توسط این نهاد امنیتی “هواداری از یکی از سازمان‌های مخالف نظام” عنوان شده است.

سهیلا حجاب، مجرد و متولد سال ۱۳۶۹ است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'