سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
۲۴ سال زندان محمد نظری بدون یک روز مرخصی در زندان مرکزی ارومیه

۲۴ سال زندان محمد نظری بدون یک روز مرخصی در زندان مرکزی ارومیه

زندانی سیاسی محمد نظری که هم اکنون مدت ۲۴ سال از عمر خود را بدون یک روز مرخصی در زندان می‌گذراند، طی نامه ای از درون زندان نوشت که طی این مدت مادر و برادر خود را از دست داده است.

کیهان نوین:متن کامل نامه محمد تظری:
اینجانب محمد نظری، فرزند حمدالله به اتهام هواداری از حزب دموکرات کردستان ایران در تاریخ ۹خرداد ۱۳۷۳ محکوم به حبس ابد شده و تاکنون بدون آنکه از یک روز مرخصی استفاده کرده باشم در زندان به سر می‌برم. لذا لازم می‌دانم چند مورد را بیان کنم تا همگان بدانند در این مدت علاوه بر خودم چه اتفاقاتی برای خانواده‌ام افتاده است.

۱. خانواده‌ام در تمام این سال‌ها به جد پیگیری پرونده‌ام بوده‌اند. مادرم در سال ۹۰ که جهت پیگیری عفو و تخفیف مجازاتم به تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و حتی بیت رهبری مراجعه کرده بود، تنها یک جواب دریافت کرد و آن اینکه: هیچ گاه پیگیر پرونده‌ی پسرت نباش و برو دعا کن که اعدام نشد! مادرم در نهایت تحت فشار و اذیت و آزارهای وارده از سوی بعضی نهادها سکته و فوت کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'