سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
محرومیت مطلب احمدیان از خدمات پزشکی در زندان رجایی شهر کرج

محرومیت مطلب احمدیان از خدمات پزشکی در زندان رجایی شهر کرج

مطلب احمدیان، زندانی زندان رجایی شهر کرج از از اعزام به بیمارستان و دریافت خدمات درمانی محروم مانده است.

کیهان نوین: مطلب احمدیان، زندانی زندان رجایی شهر کرج به دلیل تعلل مسئولین در انتقال پرونده پزشکی از زندان اوین از اعزام به بیمارستان و دریافت خدمات درمانی محروم مانده است. این زندانی از سالها پیش از بیماری ارکیتیس (عفونت بیضه) و انتقال عفونت به مثانه رنج می‌ برد و علاوه بر این به جهت عارضه نخاعی نیز باید به متخصص مراجعه کند.

این زندانی که اخیرا از زندان اوین به زندان رجایی شهر منتقل شده است در زندان اوین و پس از مدتها محرومیت، در بازه های زمانی خاصی جهت دریافت دارو با هزینه شخصی به بیمارستان منتقل می شد. با این حال مسئولین زندان رجایی شهر کرج به بهانه عدم ارسال پرونده پزشکی از زندان اوین از اعزام وی به بیمارستان جلوگیری می کنند.
مطلب احمدیان که هفته جاری دهمین سال از دوره محکومیت خود را آغاز کرده است از سالها پیش از بیماری ارکیتیس (عفونت بیضه) و انتقال عفونت به مثانه رنج می برد و تاکنون رسیدگی درمانی در ارتباط با بیماری وی صورت نگرفته است.

عدم رسیدگی به وضعیت بیماری وی در حالی است که آقای احمدیان در تمام این مدت با این مشکل مواجه بوده و بیماری او روز به روز پیشرفت کرده است. پیشتر پزشک عمومی و متخصص عفونی در بهداری زندان اوین بارها تاکید کرده بودند که حتما باید توسط جراح و متخصص اورولوژی ویزیت شود و شیمی تراپی، سونوگرافی و آزمایشات مربوطه صورت گیرد. وی همچنین به جهت عارضه نخاعی نیز به گفته پزشکان باید هر شش ماه تحت آزمابش ام آر آی قرار گیرد و همچنین جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری و درمان به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'