سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

احضار آتنا دائمی به دادسرای اوین

روز سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۷، آتنا دائمی، فعال کودک و زندانی سیاسی  محبوس در بند زنان زندان اوین به شعبه ۵ دادسرای اوین احضار شد.

 کیهان نوین: آتنا دائمی زندانی سیاسی بند زنان زندان اوین عصر روز سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه توسط مسئولین زندان و بصورت شفاهی برای روز چهارشنبه ۲۳ آبان‌ماه به شعبه ۵ دادسرای اوین احضار شد. دلیل این احضار به وی گفته نشده، در بسیاری از موارد مشابه این قبیل احضارها به پرونده سازی علیه زندانیان توسط مسئولین زندان یا نهادهای امنیتی منتهی شده است.

گفتنی است “ساعت ۷ عصر روز سه‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه خانم دائمی به دفتر زندان احضار شده و به ایشان گفته شده که روز بعد به دادسرا اعزام خواهد شد. به دلیل اینکه تاریخ احضار به دادگاه برای روز بعد بوده و همچنین احضاریه کتبی به دست ایشان نرسیده بود وی از رفتن به این دادسرا خودداری کرده است”.
از دلایل احضار این زندانی محبوس در زندان اوین اطلاع دقیقی در دست با این حال در بسیاری از موارد مشابه این قبیل احضارها به پرونده سازی علیه زندانیان توسط مسئولین زندان یا نهادهای امنیتی منتهی شده است.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'