سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
عدم رسیدگیهای درمانی به زندانی سیاسی در زندان تبریز

عدم رسیدگیهای درمانی به زندانی سیاسی در زندان تبریز

طبق گزارش رسیده از منبع حقوق بشری ایران ،مسئولان زندان تبریز به‌رغم وخامت حال زندانی سیاسی حبیب ساسانیان که از فشار خون بسیار بالا و درد چشم رنج می‌برد از هر گونه رسیدگی پزشکی درباره وی خودداری می‌کنند.

کیهان نوین: بنابراین گزارش آنها در مقابل درخواست رسیدگیهای پزشکی به این زندانی سیاسی وی را به تمارض متهم کرده و تهدید به انتقال به بند ویژه کرده‌اند.

خاطر نشان می‌شود که این زندانی سیاسی شش ماه پیش دستگیر و تاکنون بلاتکلیف در زندان تبریز به‌سر می‌برد و در این مدت چندین بار به‌علت شدت بیماری از هوش رفته که هر بار با کمک هم‌بندان خود نجات یافته است.

از سویی دیگر بر اساس اخبار دریافتی، حدود 20روز پیش یک زندانی به نام محمد اصالتی در بند 12 زندان تبریز نیز که در پی درد شدید قلب خواستار رسیدگیهای پزشکی شده بود توسط دژخیمان به بند ویژه برده شد و همان شب متأسفانه جان باخت.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'