سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تیراندازی ماموران نیروی انتظامی به یک کولبر کرد

تیراندازی ماموران نیروی انتظامی به یک کولبر کرد

یک کولبر کُرد در. در یکی از روستاهای مرز ثلاث‌باباجانی، هدف گلوله ماموران انتظامی قرار گرفت .کیهان نوین: روز شنبە ٢٧ آذرماە، یکی از کولبران به نام اکرم رمضانی فرزند رحمان در مرز ثلاث باباجانی از سوی نیروهای حکومتی مورد اصابت گلولە قرار گرفت که در نتیجە منجر بە مجروح شدن وی شد. این کولبر کرد اهل روستای “ازگلە” شهرستان ثلاث باباجانی بودە است.

نیروهای انتظامی مستقر در مرز ثلاث باباجانی به روی اکرم رمضانی کە چند گالن گازوئیل بر روی پشتش حمل می‌کرد، آتش گشودند.
خبرگزاری اعلام کرد نامبردە در یکی از مراکز درمانی شهر کرمانشاە برای مداوا زیر نظر پزشکان می‌باشد.

پیشتر نیز، روز پنج شنبە ١٨ آذرماە، نیروهای سپاە پاسداران در مناطق مرزی کُردستان در نزیکی روستای “ازگلە” از توابع ثلاث باباجانی، علیه کولبران کرد آتش گشودند که بر اثر آن، یک شهروند کُرد به شدت زخمی گردید.

تاکنون هیچ شخصیت حقوقی و حقیقی در ارتباط با شلیک مستقیم به کولبران و کاسبکاران مرزی کُردستان مورد پیگرد قانونی قرار نگرفته و پرونده‌ی قضایی افرادی نیز که زخمی شده و یا جان خود را از دست می‌دهند به بهانه “حفظ و صیانت از مرزها” به نتیجه‌ی مشخصی نمی‌رسد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'