سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
جزئیاتی از افشای واردکردن مواد مخدرتوسط مدیرداخلی زندان رجائی شهر

جزئیاتی از افشای واردکردن مواد مخدرتوسط مدیرداخلی زندان رجائی شهر

وارد کردن مواد مخدر و خرید و فروش آن تا تجاوز به زندانیان جوان و کلاهبرداریهای کلان تلفنی در زندان رجایی شهر توسط مافیای مواد مخدر به‌نام داریوش امیریان مدیر داخلی زندان رجایی شهر به درون زندان منتشر شده است.

img20161010_122509کیهان نوین: بنابرگزارش خبر رسیده از منبعبه اعتقاد و باور بسیاری از زندانیان٫ داریوش امیریان فردی فاسد است که با تظاهر به اخلاق همه زیردستان خود را فریب می دهد. امیریان با مهره چینیهای خود همچنان به تجارت و فروش مواد مخدر در زندان رجایی شهر مشغول است.وی با حقیقی؛ رئیس بازرسی زندان رابطه نزدیکی دارد .

داریوش امیریان در کنار مافیای ورود مواد مخدر کینه توزانه زندانیانی را که با هم درگیری و دشمنی دارند و نمیتوانند در کنار هم باشند در یک بند نگه می دارد تا با هم درگیر شده و به هم آسیب برسانند.به تازگی در بند ۴ سالن ۱۱ درگیریهای خونینی بین زندانیانی که در کار زد و بند خرید و فروش مواد هستند رخ داده است.

داریوش امیریان بصورت مستقیم و غیرمستقیم از زندانیانی که مواد مصرف و خرید و فروش می کنند؛ حمایت می کند و نقش به سزایی در خرید و فروش مواد دارد.

به غیر از فروش مواد مخدر در داخل بندها؛ برخی از زندانیان جوان و زحمتکش که کارهای نظافت و خدمات بند را بر عهده دارند توسط عناصری در درون بند که مورد حمایت داریوش امیریان هستند؛ مورد تجاوز قرار گرفته و یا کشته می شوند.

در کنار این رفتار کثیف این افراد به کلاهبرداریهای تلفنی از داخل زندان مشغولند و حسابهای مردم را به روشهای کاملا کلاهبردارانه خالی می کنند. اما مسئولان رده بالای زندان حفاظت و اداره کل زندانها چشمان خود را بر روی این موارد و دهها موارد غیر اخلاقی ٫ فساد کاری که بین مسئولان و کادرهای زندان رجایی شهر در جریان است؛‌بسته اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'