سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازداشت وضبط اموال ۴۰ تن در دو مهمانی شبانه

بازداشت وضبط اموال ۴۰ تن در دو مهمانی شبانه

حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری ۴۰ تن در دو مهمانی شبانه خبر داد.

img20160925_102704کیهان نوین: وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی صورت‌گرفته نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور طی هفته گذشته گفت: طی این مدت دو مهمانی شناسایی و افراد شرکت‌کننده در آن دستگیر شدند.

در مهمانی اول ۱۴ مرد به همراه هشت زن در یکی از باغات صومعه مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از دستگیری مشخص شد همه آن‌ها از مشروبات الکلی استفاده نموده‌اند.
حسینی گفت :حکم این افراد هنوز صادر نشده است و با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.
وی با اشاره به مهمانی دوم تأکید کرد: ۱۱ مرد به همراه هفت زن در یکی از باغات جاده توریستی باغرود نیشابور مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از دستگیری دو لیتر مشروبات باقی‌مانده به همراه ۶ خودرو و یک دستگاه موتور توقیف شد.
حسینی خاطرنشان کرد: افراد شرکت‌کننده در این دو مهمانی به جرم مصرف مشروبات الکلی و ارتباط نامشروع مورد پیگیری قضایی هستند و احکام آن‌ها به‌زودی صادر خواهد شد.
وی همچنین به بازداشت شخصی به نام «س.خ» متهم به برهم‌زدن نظم جامعه خبر داد.
وی در پایان با اشاره به برخورد قاطع اعضای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور در همه قالب‌ها تأکید کرد: با افرادی که باغ‌های خود را در اختیار برگزاری مهمانی می‌گذارند هشدار می‌دهیم به‌شدت برخورد خواهیم کرد .

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'