سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
بازداشت های گسترده نیروی انتظامی در شهرستان شادگان

بازداشت های گسترده نیروی انتظامی در شهرستان شادگان

نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در خوزستان روز گذشته به طور گسترده به محله های مختلف شهرستان شادگان یورش برده و اقدام به بازداشت تعدادی از جوانان کردند.

11669کیهان نوین: مأموران اطلاعات اهواز یک فعال فرهنگی بنام عامر سیلاوی را روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۹۵ حدود ساعت ۱۰ شب در منزل خود واقع در منطقه کوت عبدالله کوی آریا بازداشت کردند.

عامر سیلاوی ۳۴ ساله،متأهل و دارای چند فرزند می باشد، عامر سیلاوی بدلیل فعالیتهای فرهنگی سابقه چندین بازداشت را داشته و قبلا با پرداخت وثیقه آزاد شده بود.

لازم به ذکر است که عامر سیلاوی در تشکیل زنجیره های انسانی معترض به انتقال آب کارون به اصفهان و شهرهای دیگر فعالیتهای فراوانی داشته است. بعضی از فعالیتهای او جمع کردن جوانان عرب و تشویق آنها به پوشیدن لباس عربی در اعیاد و مناسبتهای ملی و مذهبی می باشد. عامر سیلاوی دارای یک مغازه پارچه و لباس های عربی در منطقه پیچ خزامی کوت عبدالله می باشد و در مناسبت های مختلف از جمله عید فطر به کسانی که توانایی خرید لباس نداشته اند کمک شایانی کرده است.

بنا به گفته یکی از بستگان عامر سیلاوی تا کنون از اتهام و مکان نگهداری او اطلاعی در دست نیست.
همچنین ماموران وزارت اطلاعات اهواز صبح روز سه شنبه ۱۳ مهر ماه یک شاعر عرب اهل شهر شادگان( فلاحیه) بنام عارف نواصری را بدلیل سرودن شعر و پایکوبی حماسی و ملی به زبان عربی در تجمع ومراسم فاتحه دو تن از جوانان عرب اهل قلعه کنعان واقع در حومه شهر اهواز، بازداشت کردند.
عارف نواصری بعد از بازگشت از شهر اهواز در منزل خود واقع در شهر شادگان( فلاحیه) بازداشت و تا کنون از سرنوشت و اتهام او اطلاعی در دست نیست.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'