سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تذکر به ۵۰ تن به دلیل فعالیت در شبکه های اجتماعی

تذکر به ۵۰ تن به دلیل فعالیت در شبکه های اجتماعی

رئیس پلیس فتا اصفهان با اشاره به مسدود شدن برخی از کانال ها و گروه های اینترنتی در  اصفهان، اظهار کرد : ماموران امنیتی طی عملیاتی، تعداد  ۱۰۰ کانال، صفحه، گروه را شناسایی کرده که از این تعداد ۵۰ کانال، صفحه، گروه مسدود شده است و برای مابقی به مدیران آنها تذکر داده شد.

 کیهان نوین: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به مسدود شدن برخی از کانال ها و گروه های اینترنتی در  اصفهان، اظهار کرد: “ماموران امنیتی طی عملیاتی، تعداد  ۱۰۰ کانال، صفحه، گروه را شناسایی کرده که از این تعداد ۵۰ کانال، صفحه، گروه مسدود شده است و برای مابقی به مدیران آنها تذکر داده شد”.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی ادامه داد: کارشناسان اداره رصد و پایش پلیس فتای استان به صورت روزانه سایت ها، وبلاگ ها، شبکه ها و گروه ها در فضای مجازی را مورد رصد قرار می دهند و پس از بررسی اگر به موردی برخورد کنند که فعالیت مجرمانه داشته باشد، آن را به دادستانی اعلام و پس از طی مراحل قانونی و صدور حکم نسبت به مسدود کردن آن اقدام می کنند.

وی زمینه فعالیت کانال های مسدود شده را موارد اخلاقی، ضد دین و امنیتی عنوان کرد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'