سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
وجود ۴۵۰۰ اعدامی بلاتکلیف در کشور

وجود ۴۵۰۰ اعدامی بلاتکلیف در کشور

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: هم‌اکنون چهار هزار و ۵۰۰ اعدامی بلاتکلیف در کشور داریم که باید برای حل مشکل آن‌ها چاره‌ای اندیشیده شود.

میله-زندان-765x510کیهان نوین: روح‌الله حضرت‌پور، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد چرخه معیوب تکرار جرم در کشور هستیم به‌ گونه‌ای که مجرم بازداشت و پس از مدتی از زندان آزاد می‌شود، اما این فرد باز هم مرتکب جرم می‌شود؛ یعنی بازداشت و زندان در پیشگیری از ارتکاب به جرم بازدارنده نیست.

وی با اشاره به این‌که مجلس موظف است قوانین قضایی را بازنگری کند، گفت: واقعیت این است که تکرار بسیاری از جرایم به دلیل آسیب‌های موجود در جامعه از جمله بیکاری است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این‌که پنج درصد از بودجه ملی باید به قوه قضاییه اختصاص یابد، افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۵۰۰ اعدامی بلاتکلیف در کشور داریم که باید برای حل مشکل آن‌ها نیز چاره‌ای اندیشید.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'