سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
من یک انسانم من مدافع حقوق انسانم(آتنا دائمی)

من یک انسانم من مدافع حقوق انسانم(آتنا دائمی)

موضع من انسان است و انسانیت نه عقیده و نظر و مذهب دیگران. موضع من حقوق فردی و اجتماعی انسان هاست در هر دیار و نظامی که باشند، ایران، سوریه، کوبانی، ترکیه و….

کیهان نوین: اما اولویتم سرزمین خودم هست که حتی به اتهام عقیده و مذهب حتی به خاطر چگونه فکر کردنت، حتی به خاطر بیان نظراتت تو را به زندان میفرستند از انفرادی و شکنجه تا زندان و اعدام برایت حکم صادر میکنند.

لازم باشد زیر چرخهای ماشین له ات میکنند، لازم باشد ١٧ سال تو را، جسمت را، حتی جنازه و قبرت را نیز از خانواده ت پنهان میکنند، لازم باشد تو را با شلیک مستقیم گلوله در یک لحظه نابود میکنند و …

اما مدام میگویند تقصیر ما نیست اشتباه یک فرد را به پای نظام تمام نکنید! هرگز هم پاسخ نمیدهند حتی خانواده ات را نیز به جرم پرسش به زندان محکوم میکنند… حالا جان شهرام احمدی در خطر است.

او حکم اعدام دارد. برادرش را همین چند سال پیش اعدام کردند هنوز داغش تازه ست حالا قصد جان او را دارند، توجیه ش هر چه میخواهد باشد برای من مهم نیست برای من انسان و اولین و ابتدایی ترین حقش یعنی “حق حیات” مهم است…فریاد نجاتش باشید..

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'