سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
افزایش فشارهای فزاینده برزندانیان سنی مذهب توسط جمهوری اسلامی

افزایش فشارهای فزاینده برزندانیان سنی مذهب توسط جمهوری اسلامی

طی روزهای اخیر ماموران وزارت اطلاعات فشارهای پی درپی بر روی زندانیان سیاسی اهل سنت بویژه در زندان رجایی شهر کرج وارد آورده اند.

65656کیهان نوین: ماموران وزارت اطلاعات به طور مستمر به زندانیان می گویند قرار است جابجا شوید و به محل دیگری انتقال داده شوید.
آنها همچنین به بهانه های مختلف از جمله آمارگیری یخچال و تلویزیون وارد سالنهای این زندانیان می شوند و روی وسایل زندانیان علامت مشکوک می زنند و سپس وسایل آنها را ضبط کرده و با خود می برند.
گفتنی است که زندانیان اهل سنت از ملاقات با وکیل خود نیز محروم هستند.
مامورین زندان سیستم ارتباط تلفنی زندان را بگونه ای کرده اند که هر زندانی با بیش از ۴ نفر از اقوام خود امکان تماس نداشته باشد. به این ترتیب زندانیان از تماس با وکیل خود که امکان ملاقات حضوری با آنها را ندارند٬ نیز محروم می شوند.
این در حالی است عموما اقوام درجه یک زندانیان در شهرهای دور ساکن هستند و زندانیان تاکنون از طریق تماس با سایر اقوام و دوستان خود در تهران٬ اقدام به تهیه مایحتاج خود می کردند٬که اینک از آن محروم شده اند.
همچنین با اعمال محدودیت تماس زندانیان٬آنان را از برقراری تماس و ارتباط با سایر اعضای خانواده شان محروم کرده اند.
این زندانیان بدلیل بعد مسافت و عدم امکان دیدارهای هفتگی با خانواده هایشان عملا در تبعید هستند و اینک با اعمال محدودیت تماس تلفنی بر آنان فشار را برای از پای درآوردن زندانیان سیاسی افزایش داده اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'