سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
آزار و اذیت یک زندانی الحق توسط رئیس زندان زهدان

آزار و اذیت یک زندانی الحق توسط رئیس زندان زهدان

براساس گزارش دریافتی، امین رجبی یکی از زندانیان اهل حق در زندان مرکزی زاهدان می باشد که به دلیل اعتقادات مذهبی و داشتن سبیل که از سنتهای اهل حق است، تحت فشار برای اصلاح و تراشیدن سبیل خود توسط رئیس زندان گردیده است.

img20160826_103024کیهان نوین: این زندانی اهل گهواره کرمانشاه می‌باشد و هم‌اکنون در زندان مرکزی زاهدان تحت فشار است. وی از سال 1387 با جرایم عادی به 15سال زندان محکوم گردیده است. اما همواره بخاطر اعتقاداتش تحت فشار بوده است.

امین رجبی در 13بهمن 1393 بدلیل این که از 20دی در اعتصاب غذا به سر می برد، در یک اقدام ضدانسانی با طنابی به گردن در سلول بسته بودند. و به وی که آن موقع 55سال سن داشت دستبند و پابند زده بودند. این رفتار به دستور سلیمانی صورت گرفته بود  و علت این رفتارهای ضدانسانی فقط به این دلیل بود که این زندانی اهل حق دست از اعتقادات خود بردارد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'