سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
انتقال شهروند بوکانی سامان قادری آذر به بازداشتگاه سپاه در تهران

انتقال شهروند بوکانی سامان قادری آذر به بازداشتگاه سپاه در تهران

ماموران امنیتی سپاه بوکان ۲۳ دی ۱۳۹۴ سامان قادر آذر را که در محل کارش یعنی عکاسی مشغول کار بود بازداشت و به خانواده وی اعلام کردند که به تهران منتقل گردیده است.

Saman-Ghaderiazar-kampain.info_-218x150کیهان نوین: سامان قادری آذر فرزند غفور٬ متولد ۱۷ امرداد ۱۳۷۰ که به شغل عکاسی اشتغال داشت مورخ ۲۳دی ماه سال گذشته در محل کارش توسط ماموران اطلاعات سپاه بوکان بازداشت شد.

خانواده وی تا روز ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری  از سرنوشت او اطلاعی نداشتند تا اینکه مسوولان اداره اطلاعات ارومیه به آنان اعلام نمودند که سامان ۸ روز است به تهران منتقل شده است.

یکی از اعضای خانواده آقای قادری آذر در این رابطه گفت از دی ماه سال گذشته ده ها بار به ارگانهای امنیتی بوکان٬ مهاباد٬ میاندوآب و ارومیه رفتیم که از سامان خبری به ما داده شود ولی هنوز هم نمیدانیم که به چه علت او را بازداشت کردند و چرا به تهران منتقل شده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'