سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعتراف رئیس اتاق بازرگانی به بزرگترین رکود اقتصادی در ۴۰-۳۰ سال اخیر

اعتراف رئیس اتاق بازرگانی به بزرگترین رکود اقتصادی در ۴۰-۳۰ سال اخیر

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی ایران به وضعیت وخیم اقتصادی و رکود فراگیر اعتراف کرد و گفت: «اوضاع نابسامان است؛ کشور در شرایط کنونی با رکود عجیب و غریبی دست و پنجه نرممی‌کند. بنگاههای اقتصادی کشور هم‌اکنون در رکود مطلق به‌سر می‌برند و بنده معتقدم در حال حاضر بزرگترین و سخت‌ترین رکود در ۴۰-۳۰ سال اخیر بر اقتصاد ایران حاکم شده است».

676_origکیهان نوین: وی که طی مصاحبه ای که با خبرگزاری  افزود: «من وضعیت کنونی را مناسب نمی‌دانم. سال ۹۴، سال خوبی برای اقتصاد نبود و ما در سال ۹۴، با رشد منفی اقتصاد مواجه بودیم.

کاهش واردات به‌خصوص در زمینه مواد اولیه و واسطه‌یی نشان دهنده پایین بودن رشد تولیدات صنعتی است و این نگران‌کننده است.

لازم بذكر است کاظم جلالی عضو مجلس رژیم روز یکشنبه 26 اردیبهشت در سخنانی در مجلس ارتجاع گفت: «باید اعتراف کنیم که اوضاع داخلی کشور به‌ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد در تراز نام بلند ایران اسلامی در جهان و منطقه نیست؛ رشد اقتصادی کشور منفی و یا بسیار پایین است، بیکاری جوانان به‌ویژه تحصیل‌کردگان همانند بمب ساعتی به ساعت صفر نزدیک می‌شود».

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'