سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ناتمام ماندن سخنرانی نوبخت بدلیل شعار های اعتراضی در هویزه

ناتمام ماندن سخنرانی نوبخت بدلیل شعار های اعتراضی در هویزه

سخنرانی محمد باقر نوبخت، سخنگوی  رئیس جمهوری اسلامی، در هویزه با شعار جمعی از معترضان ناتمام ماند.

A1167A6E-8ADB-4151-9A26-4E1BABA565C1_mw1024_mh1024_sکیهان نوین: نوبخت شنبه هفتم فروردین در مراسم یادمان شهدای هویزه گفت که «همه دولتمردان خود را سرباز ولایت می‌دانند و به ولایت رهبر اعتقاد دارند».

تعدادی از حاضران پس از این اظهارات نوبخت با سردادن شعار «دولت تدبیر و امید، بصیرت، بصیرت» مانع از ادامه سخنرانی او شدند.

نوبخت در پاسخ به معترضان گفت: «فکر نمی‌کنم این بیانات در همسویی با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد».

سخنگوی دولت گفت که این شعارها باید «به سوی دشمن بزرگ» باشد و ادامه داد: «این اختلاف همان چیزی است که دشمن ما انتظار آن را دارد. همه با هم باید علیه دشمن شعار دهیم».

هفته گذشته نیز در جریان سخنرانی علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در مشهد تعدادی شعار «دولت تدبیر و امید، بصیرت بصیرت» را سر دادند. علی خامنه‌ای در واکنش به این شعار گفت: «فراموش نکنید که ما گفتیم دولت و ملت باید همدل و همزبان باشند».

رهبر جمهوری اسلامی در این سخنرانی با انتقاد از سیاست‌های تنش‌زدایی دولت با آمریکا، صریحا با “برجام ۲” و “برجام ۳” به معنای رسیدن مخالفت کرد و این حرف‌ها را کوتاه آمدن از اصول جمهوری اسلامی و «کنار آمدن با آمریکا» اعلام کرد.

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'