سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
فشار علیه خانواده یک زندانی و احضار تلفنی همسر وی

فشار علیه خانواده یک زندانی و احضار تلفنی همسر وی

نیروی اطلاعات فشار بر خانواده زندانیان سیاسی و فعالان مدنی را افزایش داده و همسر یکی ازاین فعالان، “عباس لسانی فعال مدنی” را با تلفن به وزارت اطلاعات احضار کردند.

5xpfk1hکیهان نوین: خانم علیزاده همسر عباس لسانی فعال مدنی که در حبس یکساله می باشد گفت: شخص ناشناسی از من خواسته است که برای ادای پاره ای از توضیحات به دادیاری دادگاه عمومی و انقلاب اردبیل مراجعه نمایم تا قاضی سوالاتی را در خصوص برخی اتهامات از من سوال بپرسند.

خانم علیزاده ادامه داد، وی که خود را قاضی معرفی کرده و گفت: یا اینکه به ستاد خبری اداره اطلاعات اردبیل بروید تا در آنجا سوالاتی از شما توسط همان قاضی پرسیده شود.

وی بیان داشته که نمی خواهد بوسیله احضاریه ایشان را به دادگاه فرا بخواند و آبروی ایشان را ببرند و خانم علیزاده می تواند با حضور در یکی از دو مکان یاد شده و پاسخ به اتهامات قضیه را فیصله داده و مانع باز شدن پرونده علیه خودشان شوند.

خانم علیزاده نیز در پاسخ گفته اند که اگر اتهامی بر علیه ایشان وجود دارد قاضی مورد ادعای پرونده باید روند قانونی را طی نموده و با ارسال احضاریه ایشان را به دادگاه فرابخوانند در غیر اینصورت در هیچ مکانی حضور نخواهند داشت.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'