سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

استخراج اطلاعات از لپ‌ تاپ و موبایل‌های سربازان آمریکایی دستگیر شده توسط سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: اطلاعات بسیاری از لپ‌تاپ‌ ها و موبایل‌های سربازان آمریکایی دستگیرشده استخراج کرده‌ایم، اگر آمریکایی‌ها بخواهند خباثت کنند، فیلم‌ها را نمایش داده و موجبات خجالت‌ زدگی و تحقیر بیشتر آنها را فراهم خواهیم کرد.

13930208000626_photolکیهان نوین: سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران همراه با 4 تن از فرماندهان این نیرو که شناورهای متجاوز آمریکایی را در محدوده جزیره فارسی توقیف کرده و تفنگداران آمریکایی را بازداشت کرده بودند، در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

سردار فدوی در سخنانن خود با اشاره به جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس، اظهار داشت: دستگیری سربازان آمریکایی وظیفه ما بوده و هست و سال‌های طولانی این وظیفه را انجام داده‌ایم. این دستگیری چهارمین دستگیری نظامیان آمریکایی‌ و انگلیسی‌ در آب‌های کشورمان محسوب می‌شود، در واقع این افتخار برای ایران وجود دارد که بتواند بدون هیچ نگرانی اعمال قدرت کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران همچنین اذعان داشت: «از صفر تا صد این برنامه خدایی بود، چرا که بشر نمی‌تواند تمامی یک برنامه را طوری طراحی کند که بدون ضرر و زیان به انجام برسد».

وی ادامه داد: «به رغم کوچک بودن جزیره فارسی و فاصله 130 کیلومتری آن از سواحل ایران، در این جزیره و در همه مکان‌های دیگر به مثابه این جزیره، ما آمادگی کامل داریم و به محض اینکه شناورهای آمریکایی چندصدمتر وارد آبهای سرزمینی ایران شدند ما به سراغ‌شان رفتیم. جزیره فارسی یک جزیره بسیار کوچک است که پاسداران سال‌هاست در این جزیره مستقر هستند و آمادگی کامل برای مقابله با دشمن را دارند، در حالی که آنها قصد داشتند به سمت جزیره عربی بروند، اما موتور قایق‌شان خراب شده و جریان آب آنها را چند صد متر وارد آب‌های ایران می‌کند، وضعیت به گونه‌ ای است که بین جزیره فارسی و جزیره عربی، آبهای سرزمینی نصف می‌شود و 5 مایل متعلق به ایران و 5 مایل متعلق به جزیره عربی است».

سردار فدوی یادآور شد: «از این جریان دستگیری چندین ساعت فیلم وجود دارد که این فیلم‌ها می‌تواند حقارت‌های بسیاری برای آمریکا به دنبال داشته باشد. در واقع اگر مسئولان آمریکایی می‌گویند ما از «دست بر سر گذاشتن» سربازان‌ مان ناراحت و خجالت‌ زده هستیم باید بگویم اگر مابقی فیلم‌ها را ببینند این سرافکندگی صدبرابر خواهد شد، هر چند ما به دنبال ایجاد حقارت برای دولت و ملتی نیستیم، اما اگر آنها بخواهند ایران را تحقیر کنند و خباثت کنند، فیلم‌ها را نمایش داده و موجبات خجالت‌زدگی و تحقیر بیشتر آنها را فراهم خواهیم کرد».

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'