سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
تجمع اعتراضی بیش از 150 نفر از کارکنان پتروشیمی‌ ماهشهر

تجمع اعتراضی بیش از 150 نفر از کارکنان پتروشیمی‌ ماهشهر

به گزارش خبرگزاری های ایران در ۵ بهمن ماه جمعی از کارکنان رسمی پتروشیمی‌های واگذار شده به بخش خصوصی در عسلویه و ماهشهر در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت استخدامی خود مقابل وزارت نفت در تهران تجمع کردند.

3کیهان نوین: کارکنانی که در این اجتماع صنفی حضور داشتند در این خصوص گفتند: «حدود 150 نفر هستیم که قبل از خصوصی سازی واحدهای پتروشیمی به استخدام وزارت نفت درآمده بودیم اما در حال حاضر که مدیریت و مالکیت این واحدها از دست دولت خارج شده‌است از بابت دسترسی به برخی مزایای استخدامی و بازنشستگی که در چارچوب قوانین استخدامی وزارت نفت تعریف شده است با ابهاماتی روبرو هستیم».

به گفته این کارکنان اجتماع صنفی امروز با به هم پیوستن گروه‌هایی از کارکنان رسمی واحدهای پتروشیمی مستقر در مناطق مختلفی همچون بندر امام و ماهشهر و عسلویه در استان خوزستان تشکیل شده است.

به گفته این فعالان، از زمان واگذاری مدیریت و مالکیت این واحد‌ها به بخش خصوصی وضعیت استخدامی آن‌ ها با ابهاماتی مواجه شده است و این مسأله موجب نگرانی کارکنان رسمی این واحدهای اقتصادی را فراهم کرده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'