سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
آتش سوزی در پناهگاه حیوانات جان یک کارگر را گرفت

آتش سوزی در پناهگاه حیوانات جان یک کارگر را گرفت

بر اثر حادثه آتش‌سوزی در روز ۱۵ دی‌ماه، « اکبر عبرنا»، یکی از کارکنان این مجموعه جان خود را از دست داد. علت بروز این حادثه هنوز مشخص نیست.

آتس-شوزیکیهان نوین: گفتنی است، پناهگاه حیوانات «زاگرس» که در ابتدای جاده سراب نیلوفر کرمانشاه قرار دارد، کار جمع‌آوری، درمان و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد سطح شهر را به منظور کنترل جمعیت آنها انجام می‌دهد.

شهریور ماه گذشته، یک پناه‌گاه گربه‌ها در ماهدشت در نزدیکی تهران آتش گرفت که در نتیجه دویست گربه و بانوی دوست‌دار حیوانات که مسوول نگه‌داری آن‌ها بود جان خود را از دست دادند.

برخی منابع همان زمان مطرح کرده بودند که همسایگان این پناه‌گاه گربه‌ها، از وضعیت آن‌جا ناراضی بوده و تهدید کرده بودند در صورتی که خانم شعله رئوفی، مسوول این پناه‌گاه، این مکان را منتقل نکند آن را آتش خواهند زد. با این حال، هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نیست.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'