سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
نگرانی نماینده علی خامنه ای در سپاه از فروپاشی نظام

نگرانی نماینده علی خامنه ای در سپاه از فروپاشی نظام

علی سعیدی، نماینده علی خامنه ای در سپاه پاسداران گفته «کسی که از یک طلبه یک علامه می‌سازد اگر در راس مجلس خبرگان قرار گیرد چه کاری با انقلاب می‌کند و بنده واقعا نگران هستم.»

indexکیهان نوین: علی سعیدی این مطلب را در کنایه آشکار به اکبر هاشمی رفسنجانی بیان کرده که چندی پیش از حسن خمینی با عنوان «علامه» یاد کرده بود.

هاشمی رفسنجانی٬ حسن خمینی و حسن روحانی سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند که حامیان خامنه‌ای رابطه خوبی با آنها ندارند.

علی سعیدی از جمله این افراد است که از سال‌های پیش به صف منتقدان این سه نفر پیوسته و همواره نسبت به قدرت گرفتن آن‌ها در جمهوری اسلامی اعلام نگرانی می‌کند.

وی در تازه‌ترین اظهارات خود بی‌آنکه از هاشمی٬ روحانی٬ خمینی و خاتمی نام ببرد گفته «امروز عده‌ای درصدد تکرار جریان فروپاشی شوروی در جمهوری اسلامی هستند.»

به گفته نمایده ولی فقیه، «انقلاب سوسیالیستی شوروی یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ معاصر بود و هر چند آمریکا را به گوشه راند اما در ‌‌نهایت با نفوذ و توطئه نابود شد.»

وی گفت: «جرقه سقوط انقلاب روسیه از شعار همزیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا آغاز شد.»

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'