سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
ممانعت دانشجویان از ادامه سخنرانی موسوی لاری در دانشگاه یزد

ممانعت دانشجویان از ادامه سخنرانی موسوی لاری در دانشگاه یزد

دوشنبه شب تعدادی از دانشجویان در پایان سخنرانی حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات در دانشگاه یزد، مانع ادامه برنامه پرسش و پاسخ در این جلسه شدند.

n00003057-sکیهان نوین: در پایان سخنرانی موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز در دانشگاه یزد هنگام پاسخگویی وی به سوالات دانشجویان، عده ای در میان جمعیت با فریاد و ایجاد جنجال سعی در بر هم زدن جلسه داشتند ولی سخنران همچنان به صحبت های خود ادامه داد.

در ادامه با هجوم یکی از دانشجویان به سمت جایگاه، موسوی لاری سخنان خود را قطع کرد و به خارج سالن هدایت شد که در میان راه عده ای به سمت وی هجوم بردند اما با تلاش نیروهای انتظامات سالن ، موسوی لاری سالم از دانشگاه خارج شد.

این دانشجویان با انتظامات مراسم درگیر شده و به زد و خورد پرداختند.

درروزهای اخیر برخی سایت ها و گروه ها در استان یزد با انتشار اطلاعیه ای تهدید کرده بودند که مراسم سخنرانی موسوی لاری را بر هم خواهند زد.

سخنرانی موسوی لاری به دعوت تشکل توسعه و اعتدال دانشگاه یزد و با حضور حدود ۳۰۰ دانشجو در آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'