سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
خامنه ای تمدن غرب را پوچ و فاسد خطاب کرد

خامنه ای تمدن غرب را پوچ و فاسد خطاب کرد

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با مسئولان حکومتی  و شرکت‌کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی بار دیگر به غرب حمله کرد و گفت آمریکایی‌ها با «اصل اسلام» مخالف‌اند.

????? ????? ????? ???? ?????? ??????کیهان نوین: خامنه‌ای در این دیدار تمدن غرب را «تجاوز به سرزمین‌ها، پایمال کردن حقوق انسان‌ها و تحمیل کردن اخلاق و فرهنگ خود به ملت‌ها» معنا کرد و در مقابل گفت تمدن اسلامی به بشریت «فضیلت الهی» هدیه می‌کند.

او برپایی تمدن اسلامی را ممکن خواند اما گفت در این راه به سیاستمداران دنیای اسلام امیدی ندارد.

خامنه‌ای جمهوری اسلامی  را نمونه رسیدن به «اهداف بزرگ اسلامی» عنوان کرد و افزود ایران قبل از انقلاب «از لحاظ علمی، سیاسی و اجتماعی، عقب‌افتاده و از لحاظ سیاسی، منزوی و از لحاظ شئونات کشور کاملاً وابسته بود» اما امروز «به‌برکت اسلام»، به «پیشرفت‌های مهمی در علم و فن‌آوری و دانش‌های نوین رسیده و جزو چند کشور برتر در این عرصه‌ها است».

او با بیان این‌که آمریکا با شیعه و سنی کردن مسلمان‌ها توطئه خطرناکی را در برنامه خود دارد، افزود: «مقامات فعلی آمریکا با اصل اسلام مخالف و برخلاف اظهاراتی که می‌کنند، به‌دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان هستند.»

بیست‌ونهمین کنفرانس وحدت اسلامی روز یکشنبه ششم دی در تهران آغاز شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'