سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعتراض تعدادی از پناهندگان سوئد نسبت به وجود جن و روح در اقامتگاهشان…!

اعتراض تعدادی از پناهندگان سوئد نسبت به وجود جن و روح در اقامتگاهشان…!

ساکنان یک قرارگاه پناهندگی در سوئد،  صبح روز سه‌ شنبه 8 دی در مقابل دفتر اداره مهاجرت شهر آل-وستا دست به یک «تجمع اعتراضی» زده و اعلام نمودند که حاضر به بازگشت به آپارتمان های خود نیستند جون در آنجا «جن و ارواح» وجود دارد.

3625761_2048_1152کیهان نوین: در حالی که دولت و کارمندان اداره مهاجرت سوئد در اوج کمبود شدید مسکن در این کشور بصورت استیصال گونه ای به هر دری میزنند و ارقام نجومی از پول مالیات شهروندان جهت یافتن سرپناهی برای اسکان افرادی که ادعا می کنند از جنگ و مرگ و اعدام گریخته اند پرداخت می کنند، رسانه های این کشور اخباری را فاش می کنند که بر وحشت عمومی مبنی بر اینکه چه افرادی در قالب پناهنده وارد سوئد می شوند می افزاید.
در میان اخبار منتشر شده از کمپ های پناهندگی در گوشه و کنار سوئد مبنی بر ضد و خورد، ضرب و شتم، چاقوکشی، آتش سوزی های عمدی، درگیری با کارمندان قرارگاه ها، خرابکاری و از بین بردن اموال عمومی، که اکثر آن توسط رسانه های بزرگ سوئد سانسور می شود تا به جو شدید ضد پناهندگی که در کشور بوجود آمده است دامن نزند، مواردی وجود دارد که در حدی غیر طبیعی و نگران کننده است که حتی محافظه کارترین رسانه کشور یعنی «رادیو سوئد» نیز با عکس و تفصیلات آن را منتشر می کند.

قرارگاه پناهندگی «گ رن فورشا» در میان دو شهر موهدا و آل- وستا قرار دارد. ساکنان این قرارگاه پناهندگی در صبح روزسه‌ شنبه 8 دی در مقابل دفتر اداره مهاجرت شهر آل-وستا دست به یک «تجمع اعتراضی» زده و اعلام نمودند که حاضر به بازگشت به آپارتمان های خود نیستند جون در آنجا «جن و ارواح» وجود دارد.

مارتینا ساندستروم گزارشگر رادیو سوئد در گزارش زنده ای که از محل تجمع مخابره کرده است می گوید که رسپشن اداره مهاجرت پر از افراد بزرگسال و کودکانی است که در محل تحصن کرده اند و حاضر به بازگشت به محل زندگی خود نیستند.

حمید ال اوجیلی از «پناهندگان» متحصن ساکن این مجتمع مسکونی به مارتینا ساندستروم گزارشگر رادیو سوئد که به محل اعزام شده است می گوید:

– ما متوجه شده ایم که این ساختمان پر از جن است، بچه های ما سه شب است که نخوابیده اند و حتی جرات رفتن به توالت را ندارند و وضعیت در رابطه با هجوم اجنه هر روز بدتر می شود.
– اول فکر میکردیم بچه ها این حرف ها را از خودشان در آورده اند اما اکنون ما خودمان نیز مشاهده کرده ایم که دری را که قفل می کنیم خود به خود باز می شود، کسی در تواات نشسته است در حالی که همه اعضای خانواده در کنارت هستند و یا اینکه کسی در حال دوش و حمام گرفتن است بدون اینکه آدمی در حمام باشد!/…./ یکی از بچه ها موجودی را که بر روی میز نشسته بود دیده است که ناگهان به زیر میز جهیده و ناپدید شده است!

– آنها می گویند که ارواح در خود ساختمان و در اطراف آن در تردد هستند و مایلند که به محل دیگری منتقل شوند. از جمله می گویند که لامپ های ساختمان به خودی خود روشن و خاموش می شوند و اینکه اجنه در ساعات شب در حیات تردد دارند.

رئیس اداره مهاجرت آل-وستا به خبرگزاری ها می گوید که تعداد جن دیده ها در ابتدا محدود بود اما آنها اینک توانسته اند دیگر ساکنان این مجتمع مسکونی ویژه متقاضیان پناهندگی را نیز مبنی بر «جنی بودن ساختمان» با خود همصدا کنند تا جایی که در حال حاضر تنها ۲۰ نفر حاضر به باقی ماندن در این مجتمع مسکونی هستند.

مگنوس پترشون اضافه می کند:
– آنها باوری قوی در رابطه با این موضوع دارند که در رفتارشان متجلی میشود. تعدادی نماینده از سوی کل گروه با ما وارد مذاکره شده اند و باورشان این است که در ساختمان جن وجود دارد و مواردی را با جزئیات مطرح می کنند که امکان رد آن از طریق استدلال دشوار است!/…/ ما در حال گفتکو با آنها هستیم. متاسفانه هیچ مسکن خالی دیگری وجود ندارد و امیدواریم که در طی روز به راه حلی برسیم.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'