سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کشته شدن یک جوان کرمانشاهی به هنگام تعقیب و گریز با مأموران نیروی انتظامی

کشته شدن یک جوان کرمانشاهی به هنگام تعقیب و گریز با مأموران نیروی انتظامی

یک جوان کرمانشاهی به هنگام تعقیب و گریز مأموران نیروی انتظامی و شلیک مستقیم گلوله جان خود را از دست داده است.

11828591_10153538111407500_4563546766133950376_nکیهان نوین: این حادثه زمانی روی داده که پلیس به بهانه نظم و امنیت “اقدام به دستگیری” کرده و تیراندازی نیروهای انتظامی در محله ٢٢ بهمن کرمانشاه منجر به مصدومیت فرد یادشده و در نهایت مرگ این شهروند در بیمارستان گردیده است.
فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه مدعی شده است که این جوان هنگام بازداشت با نیروهای انتظامی “درگیر” و اقدام به “فرار” نموده که نیروهای انتظامی وی را “هدف تیراندازی” قرار داده‌اند.

جان باختن این جوان توسط پلیس در حالی است که خبرگزاری ایسنا به نقل از این مقام انتظامی اعلام کرده که “پلیس هیچ شان و جایگاهی برای این افراد قائل نیست”.

طبق قوانین بکارگیری اسلحه، نیروهای انتظامی در صورتی اجازه شلیک گلوله را دارند که “فرد خاطی” به مأمور حمله‌ور شود و در اینگونه موارد نیز مأمور به مؤظف به تیراندازی هوایی و کمر به پایین می‌باشد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'