سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
سختگیریها به زندانیان هنوز ادامه دارد

سختگیریها به زندانیان هنوز ادامه دارد

گزارش رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از آن است که بعد از یورش شبانه زندانبانان و گارد زندان در نیمه شب 15 مرداد کمامان سخت گیری به زندانیان سیاسی-عقیدتی سالن 12 ادامه دارد.

بنیاد-اکبر-محمدی-سالن-۱۲-زندان-رجایی-شهر-360x200کیهان نوین: گزارش رسیده از زندان رجایی شهر حاکی از آن است که بعد از یورش شبانه زندانبانان و گارد زندان در نیمه شب 15 مرداد کمامان سخت گیری به زندانیان سیاسی-عقیدتی سالن 12 ادامه دارد.
در نیمه شب 15 مرداد بدون هیچ گونه دلیل روشنی گارد زندان به این سالن یورش برده و زندانیانی که اکثرا بیمار هستند را از خواب بیدار کرده و مورد تفتیش قرار دادند.

این سخت گیریها همچنان ادامه دارد و زندانیان از این نوع آزار و اذیت ها با عنوان شکنجه سفید یاد می کنند. گفتنی است چندی پیش خانواده زندانیان نیز از وضعیت این زندان و اعمال شکنجه ها بر روی زندانیان خود ابراز نگرانی کرده اند.

شایان ذکر است که این شکنجه ها تنها بر زندانیان اعمال نمی گردد بلکه به خانواده های آنان نیز تحمیل می شود و آنها در روزهای چهارشنبه که برای ملاقات به زندان مراجعه می کنند مورد تحقیر و بازرسی های توهین آمیز قرار می گیرند.

لازم به یادآوری است که یورش به سالن 12 رجایی شهر بعد از انتشار وضعیت زندان رجایی شهر و گزارش کارکرد رئیس این زندان یعنی محمد مردانی رخ داده است. کسی که عامل اصلی شکنجه زندانیان سیاسی عقیدتی در این زندان است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'