سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

تخریب دیانت بهایی با برگزاری کلاس هایی در حوزه علمیه قم

اخیرا حوزه علمیه قم, قصد برگزاری کلاسهایی با عنوان شناخت بهائیت و اهل حق رادارد.این کلاسها که به صورت یک طرفه به موضوعات اقلیتهای مذهبی می پردازد صرفا در جهت تخریب دیانت بهایی و دراویش می باشد.

downloadکیهان نوین: در این راستا حوزه علمیه تبلیغات گستردهای را در اکثر مراکز دولتی و سایت های خبری وابسته به جمهوری اسلامی پیرامون این موضوع آغاز کرده است.

طی آگهی در سایت خود اعلام کرده است, حوزه علیمه قم قصد دارد, در دوره‌های غیرحضوری و مجازی کلاسهایی را در باب آشنایی بادیانت بهایی و دراویش, برای طلاب سراسر کشور از سوی اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه برگزارکند.

این در حالی است که جمهوری اسلامی حق هیچ گونه دفاع, این شهروندان را از دیانت خود نمی پذیرد.و بارهاحقوق این شهروندان ایرانی را نقض کرده است.

برگزاری این کلاسها همانند دیگر کلاسهای برگزار شده در سالهای گذشته یک طرفه می باشد و هیچ یک از شهروندان بهایی و دراویش حق دفاع آزادانه از دیانت خود را ندارد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'