سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
باز هم بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار جان یک کارگر را گرفت

باز هم بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار جان یک کارگر را گرفت

بی توجهی به اصول ایمنی هنگام کار، منجر به فرو ریختن آوار بر روی یک کارگر ساختمانی در آبادان و مرگ وی شد.رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۷:۵۹ دقیقه یکشنبه، وقوع حادثه در خیابان دبستان پشت شهرداری منطقه ۱ به این سازمان اطلاع داده شد.

81627424-6486890کیهان نوین: مجید فرهانی پور ادامه داد: گروه امداد و نجات اعزامی به محل حادثه، متوجه شدند، یک ستون آجری بتونی دو متری به وزن تقریبی حدود۵۰۰ کیلوگرم در حال تخریب، بر سر کارگر ساختمانی سقوط کرده است.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران امداد و نجات آتش نشانی و کمک جرثقیل پالایشگاه، شهروند ۴۵ ساله از آوار بیرون کشیده و به بیمارستان شرکت نفت آبادان منتقل شد.

فرهانی پور افزود: این شهروند به دلیل خونریزی، در بیمارستان جان باخت.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در پایان سخنانش بر لزوم رعایت ضوابط ایمنی هنگام تخریب و گودبرداری برای جلوگیری از بروز حوادث ساختمانی تاکید کرد.

 

 

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'