سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
امنیتی کردن فضای شهر اشنویه بوسیله سپاه پاسداران

امنیتی کردن فضای شهر اشنویه بوسیله سپاه پاسداران

فضای شدید امنیتی در شهر اشنویه در استان آذربایجان‌غربی بوسیله نیروهای نظامی  در راستای اجرای طرح امنیتی کردن مناطق کُردنشین.


images(4)کیهان نوین: طی روزهای اخیر، نیروهای سپاه پاسداران با همراهی نیروهای بومی در جاده اشنویه – ارومیه اقدام به ایجاد پست‌های بازرسی کرده‌اند.

یک منبع مطلع در اشنویه اعلام کرد: در این پست‌های بازرسی نیروهای بومی سپاه، خودروی شهروندان را متوقف و اقدام به بازرسی بدنی سرنشینان آن می‌کنند.

نیروهای نظامی حکومت اسلامی ، فضای شدید امنیتی در شهر اشنویه در استان آذربایجان‌غربی را حاکم کرده‌اند

این منبع افزود: نیروهای بومی سپاه به‌طور مداوم با ماشین‌های نظامی در سطح شهر اشنویه و روستاهای اطراف آن درحال گشت‌زنی می‌باشند.

طی مدت اخیر، کوهستان کیله‌شین به سکوی فرود بالگردهای سپاه مبدل گشته است.

فضای شهر اشنویه توسط نیروهای حکومتی امنیتی و رفت و آمد شهروندان کنترل می‌شود.

مدتی پیش نیز، در پی تحرکات نظامی حزب دمکرات از احزاب اپوزسیون کرد حکومت ایران در مناطق مرزی اشنویه، نیروهای سپاه پاسداران با تجهیزات و ادوات سنگین و نیمه سنگین نظامی در مناطق مرزی این شهرستان مستقر شده‌اند.

اکثر این نیروهای نظامی سپاه پاسداران از دیگر شهرهای ایران به این مناطق اعزام شده‌اند که تعداد آنها ٣٥٠ نفر برآورد شده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'