سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
کشته شدن یک شهروند جوانرودی توسط هنگ مرزی در کرمانشاه

کشته شدن یک شهروند جوانرودی توسط هنگ مرزی در کرمانشاه

یک شهروند جوانرودی بوسیله تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی در نزدیکی مناطق مرزی کرمانشاه کشته شد.

images(2)کیهان نوین: روز چهارشنبه، مورخه بیستم خردادماه، نیروهای نظامی مستقر در مناطق مرزی کرمانشاه یک شهروند کُرد به نام “غفار محمدی” از اهالی روستای “کلاش” از توابع شهرستان جوانرود را هدف شلیک گلوله قرار داده که در نتیجه منجر به مجروح شدن شدید این شهروند کُرد شدند.

این شهروند جوانرودی به هنگام چرای دام‌ها در این مناطق هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

غفار محمدی متاهل و دارای فرزند، پس از یک روز بستری شدن در بیمارستانی در کرمانشاه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بنابه آمارهای به ثبت رسیده ، از ابتدای سال جاری ١١ شهروند در غرب کشور براثر تیراندای مستقیم نیروهای نظامی کشته و زخمی شده‌اند.
از مجموع این آمار ٥ نفر کشته و ٦ نفر زخمی شده‌اند.

غالبا شهروندان مدنی کُرد به دلایل گوناگون در نزدیکی مناطق مرزی هدف مستقیم گلوله نظامیان قرار گرفته و در بسیاری موارد نیروهای نظامی در جاده‌های مواصلاتی خودروی شهروندان را هدف گلوله قرار داده‌ که بعدها مشخص می‌گردد که این خودروها هیچ بار غیر مجازی را حمل نکرده‌اند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'