سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
مرگ دو کارگر جوان براثر فقدان ایمنی محل کار در تهران

مرگ دو کارگر جوان براثر فقدان ایمنی محل کار در تهران

دو کارگر جوان براثر فقدان ایمنی در محل کار به علت مسمومیت ناشی از گازگرفتگی هنگام تخلیه چاه فاضلاب، جان خود را از دست دادند.

imagesکیهان نوین: “ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه روز جمعه جمعه 5 تیر وقوع این حادثه در محله قیام دشت خیابان باهنر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند”.

وی اظهار کرد: “این دو کارگر بر اثر گازگرفتگی در عمق دو متری چاه فاضلاب یک واحد مسکونی جان خود را از دست دادند”.

ملکی با بیان اینکه همواره در عمق چاه فاضلاب مقدار زیادی گازهای کشنده وجود دارد، گفت: “کارگر اول وارد چاه می شود که به دلیل مسمومیت شدید در داخل چاه گرفتار می شود و دو کارگر دیگر نیز برای نجات وی وارد چاه شده که این دو کارگر نیز دچار گازگرفتگی شده و در داخل چاه گرفتار می شوند”.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: “آتش نشانان با حضور در محل حادثه، هر سه کارگر را از داخل چاه خارج می کنند که متاسفانه دو نفر از آنها به دلیل مسمومیت ناشی از گازگرفتگی جان خود را از دست می دهند”.

به گفته ملکی، کارگر سوم نیز که حدود ۴۵ سال سن دارد پس از خروج از چاه برای دریافت خدمات درمانی مناسب تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شده است.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'