سایت خبری تحلیلی کیهان نوین

جلوگیری از حضور زنان در کنسرت ها و ورزشگاه ها، وظيفه ذاتی و شرعی نیروی انتظامی!

حسين اشتری، فرمانده نيروی انتظامی ‌روز شنبه 23 خرداد ممانعت از حضور زنان در کنسرت ها و ورزشگاه ها را ناشی از وظيفه ذاتی و شرعی اين نيرو دانست و گفت پاسداری از ارزش‌ها وظيفه ذاتی نيروی انتظامی است.

download (2)کیهان نوین: حسين اشتری گفت: عده ای از برخی ممانعت ها درمورد ورود زنان به کنسرت ها و همچنين ورزشگاه ها از نيروی انتظامی خرده می گيرند. اين در حالی است که به گفته او،‌ برخی کنسرت ها حتی قانونا اجازه برگزاری ندارند.

اين سخنان در شرايطی مطرح شده است که حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگی رئيس جمهوری ايران، روز جمعه با انتقاد از لغو کنسرت‌های موسيقی ابراز اميدواری کرد که نيروی انتظامی به‌گفته او وضعيت جديد کشور را درک کند.

به گزارش خبرگزاری ايسکا نيوز،‌ وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی،‌ آشنا گفت: سوگيری‌های برخی از افراد در اين نيرو تناسبی با وضعيت جاری کشور ندارد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'