سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
به آتش کشیدن بخشی از قرارگاه پاسداران موسوم به خاتم الانبياء به وسیله بختیاریها

به آتش کشیدن بخشی از قرارگاه پاسداران موسوم به خاتم الانبياء به وسیله بختیاریها

گروهي از اهالی شهرستان اردل در استان چهار محال بختياري به مقر سپاه پاسداران رژيم در قرارگاه موسوم به خاتم الانبیاء حمله کردند و بخشی از تجهیزات آن را به آتش کشیدند.

untitledکیهان نوین: در جريان اين حمله اعتراضي پاسداران و مأموران انتظامی رژيم ضد ايراني آخوندها 200نفر از معترضان شهرستان اردل را دستگیر کردند كه یک هموطنان 80ساله نيز در میان دستگیر ‌شدگان است.

مردم اردل به خشک شدن قناتهای این منطقه به‌دلیل پروژه‌های ضدمردمی سپاه پاسداران معترض بودند.

مافیاهای اسلامگرایان شیعه (حکومت اسلامی) از طریق نهادهای سرکوب و امنیتی اطلاعاتی بر منابع ملی و اموال مردم چنگ انداخته و مانند انگل خون ملت را می کشند. یکی از نهادهای منفور حکومتی قرارگاه موسوم به خاتم الانبیاء و متعلق به سپاه می باشد که زمین های حاصلخیز مردم را تصرف کرده و مناطق زیبا را به ویلاهای اختصاصی ازاذل و اوباش وابسته به حکومت تبدیل کرده است.

در پاسخ به چپاولگری اوباشان حاکم؛ مردم خشمگين اردل در چهار محال بختياري بخشي از قرارگاه پاسداران موسوم به نام خاتم الانبياء را به آتش كشيدند

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'