سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعدام یک “متجاوز به عنف” در ملاء عام در شیراز

اعدام یک “متجاوز به عنف” در ملاء عام در شیراز

اعدام محکوم به “تجاوز به عنف”در ملاء عام  به دستور دادستانی شیراز.

1978638_594552120620348_2086773986_nکیهان نوین: در پی تعرض و آزار طفل ۱۲ ساله ای در شیراز که در سال ۹۱ توسط یک نگهبان ساختمان حادث شد، متهم پرونده “علی ـ ح” حکم اعدام وی صبح روز سه شنبه در شیراز و در انظار عمومی به اجرا درآمد.

این محکوم ۵۳ ساله که پس از “شرب خمر” اقدام به آزار این طفل کرده و باعث ایجاد تألمات شدید روحی و روانی کودک شده بود پس از محاکمه در شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس به اعدام محکوم شد.

همچنین حکم اعدام این محکوم در شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور تأیید و پس از تنفیذ ریاست قوه قضائیه صبح روز سه شنبه، در میدان شهید غلامی شیراز در ملاء عام اجرا گردید.

متهم این پرونده دارای سابقه کیفری بود و پیش از این نیز به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به حبس محکوم شده بود که پس از سپری شدن دوران محکومیت، مرتکب عمل تجاوز گردید که با شکایت والدین طفل و رسیدگی دستگاه قضایی به اعدام محکوم شد.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'