سایت خبری تحلیلی کیهان نوین
اعتصاب غذای یکی از زندانیان سیاسی در زندان مرکزی زاهدان و انتقال او به سلول انفرادی

اعتصاب غذای یکی از زندانیان سیاسی در زندان مرکزی زاهدان و انتقال او به سلول انفرادی

کامبیز ناروئی، زندانی سیاسی، در اعتراض به شرایط غیر انسانی و فشارهای طاقت فرسا در زندان مرکزی زاهدان دست به اعتصاب غذا زد .

downloadکیهان نوین: زندانی سیاسی کامبیز ناروئی روز شنبه ۱۶ خرداد ماه در اعتراض به فشارها ،اذیت و آزارها و محدودیتهای غیر انسانی دست به اعتصاب غذا زد . محمد مرزیه دادستان ولی فقیه در شهر زاهدان بجای به اجرا در آوردن خواسته های به حق و اولیه وی، دستور داد او را به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان زاهدان منتقل نمایند.

زندانی سیاسی کامبیز ناروئی حدودا ۳ سال پیش با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی اداره اطلاعات زاهدان منتقل گردید او به مدت ۲ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های غیر انسانی جسمی و روحی بازجویان وزارت اطلاعات قرار گرفت و سپس با پرونده سازی، او را به ۷ سال زندان محکوم نمودند او ۳ سال است که در بند ۳ زندان زاهدان زندانی است.

یکی از شیوه های غیر انسانی بازجویان وزارت اطلاعات این است که زندانیان سیاسی را تحت فشار و اذیت و آزار قرار می دهند تا آنها را به سوی اعتصاب غذا سوق دهند .سپس بجای رسیدگی به خواسته های به حق و اولیه، آنها را به سلولهای انفرادی منتقل و تحت شکنجه های روحی و جسمی قرار می دهند.

کیهان نوین ققنوسی است که از خاکستر کیهان غصب شده توسط جمهوری اسلامی و فریاد آزادیخواهی ملت ایران متولد شده و با هدف مرتبط ساختن ایرانیان پراکنده در همه ی کشور ها و آگاه ساختن آنان از اوضاع و احوال و آنچه به ایران مربوط است، نفس می کشد.'